Popularni postovi

četvrtak, 23. veljače 2017.

Zaštita košnica zimi


Zaštite košnica zimi su neophodne.Znamo da zimi pčelinjaci, zapravo košnice, su izloženi pernatim nametnicima.
Ptice sjenice,djetlići puno puta mogu uznemirit košnicu i izazvati raspuštanje zimskog klupka.
Sjenica voli pčele i one su joj poslastica, sjedne na leto i kljuca po košnici , tako dugo dok ne izađe pčela van.
I onda je pojede, tako da kljunom opet udara po letu i pčele počnu izlaziti van a ona ih tamani. Koje ne ubije padnu na snijeg i smrznu se, nađe se za šaku pčela ispred košnice.
Gledao sam to na par navrata , kad sam imao košnice kod kuće. Kad sam stavio mrežu na tu košnicu otišla je na drugu košnicu. Uvijek to radi kad je vani snijeg i sunčan dan a temperatura ispod nule 3-6 stupnjeva.
Djetlić j emom susjedu dvije košnice prekljukao i uništio zajednicu valjda je čuo unutra zuj pčela.

Jedan iskusan pčelar mi je preporučio da stavim stari cd koji ne trebam na košnicu i da kad doleti i vidi svoju refleksiju odleti i nema problema. Dok sam od drugih pčelara čuo da je dovoljno napeti nit konca i to ne prejako jer ih i to smeta pri slijetanju.Mogu i šarene trake da se objese okolo košnica po drveću tj.granama i niže.Ima još savjeta koje sigurno i vi znate pa javite se komentarima kako bi drugim pčelarima pomogli.

tags:zaštita pčela,nametnici,štetočine,savjeti,

1 komentar:

  1. Dans je 60-ti dan kako u podnožju Jahorine pčele ne izlijeću na pročistni let. Kako je temperatura došla do 6 stepeni putem butan boce sam plamenom tretirao leto ,koliko sam smatrao da je unutrašnjost košnice ugrijana. Nakon pola sata pčele su počele izletjati, ali onda se pojavilo 10 do 12 sjenica. Svaku pčelu koja bi izletjela veoma lako i spretno hvataju, uzlijeću sa njom na voćku i veoma brzo se vraćaju. Da bih ipak omugućio čišćenje pčela napravio sa brzo drveni okvir kutije 1,5 m,i nabacio najlon 4 sa 4 m i sve to postavio iznad košnice. Postupak sa plinskim grijanjem leta druge košnice sam ponovio i dobio sam izvanredan efekat, ogroman broj tamnih tački na snijegu i nijedna odnešena pčela od ptice sjenice Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši