Popularni postovi

Zaštita košnica zimi


Zaštite košnica zimi su neophodne.Znamo da zimi pčelinjaci, zapravo košnice, su izloženi pernatim nametnicima.
Ptice sjenice,djetlići puno puta mogu uznemirit košnicu i izazvati raspuštanje zimskog klupka.
Sjenica voli pčele i one su joj poslastica, sjedne na leto i kljuca po košnici , tako dugo dok ne izađe pčela van.
I onda je pojede, tako da kljunom opet udara po letu i pčele počnu izlaziti van a ona ih tamani. Koje ne ubije padnu na snijeg i smrznu se, nađe se za šaku pčela ispred košnice.
Gledao sam to na par navrata , kad sam imao košnice kod kuće. Kad sam stavio mrežu na tu košnicu otišla je na drugu košnicu. Uvijek to radi kad je vani snijeg i sunčan dan a temperatura ispod nule 3-6 stupnjeva.
Djetlić j emom susjedu dvije košnice prekljukao i uništio zajednicu valjda je čuo unutra zuj pčela.

Jedan iskusan pčelar mi je preporučio da stavim stari cd koji ne trebam na košnicu i da kad doleti i vidi svoju refleksiju odleti i nema problema. Dok sam od drugih pčelara čuo da je dovoljno napeti nit konca i to ne prejako jer ih i to smeta pri slijetanju.Mogu i šarene trake da se objese okolo košnica po drveću tj.granama i niže.Ima još savjeta koje sigurno i vi znate pa javite se komentarima kako bi drugim pčelarima pomogli.

tags:zaštita pčela,nametnici,štetočine,savjeti,